zaterdag 1 juni 2013

De laatste nieuwe mode...


Toen ik gisteren ging shoppen kwam de dame van de lingeriewinkel met de nieuwste modelletjes af en keek dan ook een beetje raar toen ik vroeg om heel klassieke modelletjes. Ik heb namelijk mijn gedachten gezet op klassieke lingerie en vind het zelfs heel high fashion!



Thuisgekomen liet ik trots mijn nieuwe aanwinsten zien aan mijn dochters. Ik bleef maar zeggen dat het de laatste nieuwe mode is met de bedoeling hen zeker te overtuigen dat het NIET ouderwets is! Manlief vond het ook mooi, yeeey!




Vandaag liep ik er wat minder high fashion bij.. Dankzij een diepe kloof in mijn hiel had ik mijn dikke geitenwollen sokken aan. Sexy! ;) Maar ja anders zit ik te kliederen met zalf en daar wordt niemand echt vrolijk van!

Na het middagmaal ging ik zoals gewoonte de restjes bij de kippen brengen. Omdat dankzij het mooie weer, mijn slippers de eerste deftige schoenen waren die ik kon vinden, kroop ik met mijn kousen *uh* in mijn slippers. Geen zicht al zeg ik zelf. Maar ah niemand ziet me, toch?

Mijn dochter stapte mee en onderweg wees ze naar mijn voeten en zei  heel oprecht; "dat is ook de laatste nieuwe mode eh mama! *DANG*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten